twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :)

luahan hati...

aku da penat menunggu yang xpasti...
aku da malas mengharap pada yang xsudi..

tapi apakan daya...dia tetap hadir pada setiap scene mimpi aku..
disaat aku ingin melupakannya..kenapa ini berlaku...aku pon xfaham..
aku pon xtau apa yang istimewa si dia ni...sampaikan aku xbley nak lpekan dia...
adakah ini 1st love?

pernah satu ketika ada seseorang yg telah menggantikan dia dalam hidup aku...
tetapi,nama dia na(bukan nama sebenar),telah kahwin dengan sah,maka tinggallh aku sendirian menempuh hari2 yang berlalu..tetapi siapa yang menjelma kembali dalam fikiranku,tidak lain tidak bukan,dialah yaya(pon bukan nama sebenar)..hati aku yang kosong diisi dengan rasa rindu yang teramat sgt kepada yaya,namun aku tahu,aku bukanlah taste yg dia minat..apa yang aku keliru adalah,kenapa yaya yang menjelma,bukan nana ker,wani ker,syikin ker,heliza ker..huhu..aku pon xfaham..maki aku nak lupekan yaya..makin aku menjadi rindu..bila aku cuba mendekatinya,dia bagaikan xnak jmpe aku,atau melarikan diri dari aku..kenapa ini berlaku..aku xpaham dengan hati dan perasaan ini...

xmengapalah..mungkin itu satu dugaan kepada aku...menguji kesabaran aku..

p/s:nthla bila mengantuk jer..berjiwang di awangan lah aku...

6 comments:

Ladyee.Ladybug.Yna said...

oloh2 kuak teh jiwo nye.

yaya la pulok.

xajim dgr tuh.

hahahaha. na aku tau sapo.

terang lg bersuluh owh...

mazwhere said...

kan aku oyak doh...bukan nama sebenar..hahahahaha

areMaL said...

jange duk jiwo sgt.. aku ado ke.. takpo.. :D

insan biasa said...

ehehe....
bila jiwa kosong..
pasti ade je benda nk diisi..

ada org ada masa lapang.. diisi dgn hobby masing2.. main gae, shopping, bersukan dsb..

kalau hati kosong.. pasti syaitan byk peluang..

kalau masa free..
pekate isi dgn mengingati Allah... ^_-

insyaAllah semua akan jadi baik2 belaka.. happy2 belaka.. dan keberkatan pun bakal menjelma..

ganbatte!

nuddy gaga said...

u~
u sdiri tau kn u mhrap pd yg xpasti.
so,kena la dr awl hindarkn peawasaan u 2.
jgnla bg merebak.ehe

btw.find sme1.ok.

papai!

mazwhere said...

thanks my fwen..huhu..