twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :)

aku pelik...


aku pelik ker nih..aku memang pelik kerana sukar untuk memahami diri sendiri sehinggakan mengacau hidup orang lain tanpa disangka..kesian kawan karibku kerana selalu buat hal yang pelik2 keatasnya...aku memohon maaf sekiranya aku menggangu dan buat dia tidak senang dengan sikapku yang pelik ini..huwaaa....


tidak selalu aku bersikap sedemikian..aku keboringan yang teramat sangt sehinggakat tidak ada pa2 pon yang mampu aku buat..nasib baik aku ada laptop,bleh jugak aku melepaskan perasan aku dengan bermain game...tembak o pukul manusia yang tidak berperasaan sehinggakan aku menjadi ganas..hahahha...


boring tembak orang,aku racing pulak...bwak kereta selaju mungkin sehinggakan terpelanting kereta ke hujung dunia membuatkan aku merasakan puas..dalam game,xpe la...klu kat luar,pernak jugak aku megerjakan kereta evo bapak aku sehingga cecah redline...tp tu sekali jer la...ampun xnak wat dah...laju gile bapak...terasa tertiggal roh ke belakang...
nape aku letak gambar tersebut?
aku pon xtau..pernyataan diatas ada menyebut bahawa aku tak tau apa yang aku tgh buat...huhu

1 comments:

Nurul Atikah said...

:)

mazxhere.. caiyok2..
tukarkan yang pelik kepada positif..
mesti dah jadi pelik kpd hebat!!

ahaha.. ngarut ape tah la..
zikir banyak2 mesti hati tenang..
^_-
semoga urusan dipermudahkan yea~