twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :)

FYE 2010 intro..

FYE 2010 adalah salah satu program FSKSM,program motivasi...klu dengar program motivasi,mesti tergambar orang2 yang attend program tu mesti x bermotivasi kan???
sebenarnya tidak..diorang semua sudah bermotivasi,cumanya tiada guide dan jalan yang betul...
aku diarahkan untuk menjadi ketua fasilitator,yang terdiri dari 120 orang 6 lelaki dan 6 perempuan...aku sebenarnya xyakin aku leh jadi ketua,sebab aku xpenahjadi ketua untuk program besar macam ni...Tetapi alhamdulillah,setelah diberi tugas tersebut oleh en.firdaus,secara automatiknya otak aku dan seluruh anggota badan aku bekerjasama...semuanya dipermudahkan..at first aku agk gemuruh la...tp bila lma2 aku rasa aku harus menyelesaikan amanah yang diberi dengan sesempurna mungkin...sem lepas aku ad sertai kursus fasilitator,jadi tidak menjadi masalah untuk aku menjaga anak2 buah aku ini,kerana semuanya berpendidikan tinggi...semuanya bijak2...tetapi,manusia kan tidak sempurna,jadi kami sebagai fasilitator sebagai pemudah cara...banyak pengalaman yang aku perolehi daripada kem tersebut..banyak lagi yang hendak di konsi...tetapi buat masa sekarang..itu sajalah sebagai intro...

0 comments: