twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :)

budak sebelah aku ms 3 rajin..

mengunkit kenangan silam masa sekolah rendah dlu..aku terigt satu peristiwa yang aku xleh lupa..
huhuhu..

kisahnya bermula msa darjah 3 dlu,aku 3 rajin r...tp nma kelas jer rajin..aku nyer,pemalas..haha..bajet da r coz masa darjah 2 aku salu dapat no 1 or 2..hehe..naik j kelas paling pandai,3 rajin..mb sebab niat aku yang xbetul kot..sbb tu aku jadi xbetul...niat aku blajar ms darjah 2 tu,sebab aku nak dok satu kelas ngn seseorang tu..dlu aku minat kat dia r...dari darjah 1 aku usha dia..hehehe..

nak dijadikan cerita.aku leh sekelas ngn dia ms darjah 3..dok seblah dia pulak tu..seblah kanan aku..satu table ad 8 org,klu xsilap..da byk lupa.hhuu..yang aku igt,depan aku asmieda...seblah kiri aku,pejo..seblah kanan aku,dia lah..

kisahnya,aku marah budak tu..huhu..nyesal xsudah..sampai skg aku still rs xsedap,huhu..mb dia da maafkan aku,seandainya dia tgh bc sekarang nih org mb xbc lgsung..aku nak mintak maaf la yer....coz budak2,sebab aku marah dia hanyalah kerana nak kumpul duit nak beli manila kad...aduiiii...kenapalah aku ni xpk ms tu..hal kecik j pon..kan da nyesal..huhu..

tp tu dulu r...sekarang,semua da bwk haluan masing2..tgh pk,bila la nak buat reunion ramai2 geng budak2 sekolah rendah sri suria 1 ni yer?huhu..

p/s : aku rasa dia dok seblah kanan aku,yg cmfirm dia 1 meja ngn aku..maklumlah da 13 tahun berlalu..

4 comments:

Aizat said...

aku pun 3 rajin gak dulu. Tp x igt duk kat meja mana dah.

Ladyee.Ladybug.Yna said...

aku pun 3rajin gak. aku semeja ngn ko ke ek? tp aku ase smeja gak ngn asmieda. aku lupa la. aku duk katne ek...?

sape sblh kanan ko ek? scanning wrenggggggggg~

mazwhere said...

aizat

igt la balik..hahaha...
mu dok smeja ngn redha dok eh jat...
blake aku..klu xsilap la..

yna..klu mu xngaku smeja ngn aku..aku sekeh la..aku pon wak2 xigt mu dok meja mna..haha..

Aizat said...

dulu, kelas 3 rajin tue duk alik mano ek, Lost memori doh nie.