twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :)

Pc Fair Yg Best!!




kenapa aku kata best...sebab aku dapat hadiah..haha..
first yang aku dapat adalah hadiah buku nota PC GURU hehe..
aku dapat sebab aku jawab 3 soklan kuiz pasal processor...
agak best la dia ty tu..sme aku dapat jawab dengan btol,so dapat r bku..
td aku tgk processor terbaru..

intel i7

intel i7 adalah processor yang termaju dan terlaju pada masa kini..
dengan menggunakan 8 core@teras sama dengan menggunakan
8 biji processor serentak..da buleh bayangkan macam mana kelajuannya..
nak tgk spec dia..pg sni

http://www.intel.com/products/processor/corei7/index.htm


yang gambar kat atas ni,saje j nak tunjukkan botol ru original tu aku dapat free dan didalamnya terisi sehelai t-shirt macam yang tertera dibawah itu hehe..yang paling best,kat bwh bju tu ad tag sony tau..


inilah bajunyer,aku pon xtau apa motif dia tulis original combat..papepon,dapat free..
aku xkisah sgt...hehe..

0 comments: